lördag 5 januari 2013

Näst sista!

Det va ett jävla tjöt på mej! Men jag e så jävla ivrig nu va! Väskan e redan packad där hemma! :-D

Jag har gjort mitt näst sista pass. Ja eller 2 timmar kvar. Sen e det bara i morgon kvar! Åh den kommer gå sååå segt va!

Igår efter att jag kommit hem ifrån stan så tvingade jag mej till gymmet. När jag egentligen e för trött för att träna så slänger jag i mej min PWO snabbt så jag inte kan ändra mej. När den börjat verka så vill jag inget annat än att träna. Så jag kom iväg! 45 minuter endast ben! Ja rumpan fick va med oxå! Jag körde så tungt jag klarade av. Och ja, de känner jag idag! F kom och plockade upp mej när han slutat jobbet. Jag hade varit och handlat innan träningen så vi slängde ihop en kycklingsallad till middag. Vi satte på en film oxå. Utmattade! Och hade även en rörmokare hos oss! Mitt varmvattenrör har börjat läcka i köket. Precis ovanför där man stänger av den under diskbänken. Som tur va så gick de ju att stänga av den. Men han fixade de på 5 minuter. Så nu kan vi spola varmvatten utan att de läcker!

Idag har jag varit med jobbet på Disney on ice! Jätte fint! Men kallt! Så nu sitter jag under en filt och dricker en kopp te. Ska sova över här i natt så jag slipper fram och tillbaka i morgon. Dessutom så har mitt månadskort för bussen gått ut, och det är ju ingen idé att fylla på de när jag åker på onsdag. Så jag får va snål!

Vi hörs i morgon eller till veckan. Hej på er!




Inga kommentarer: