fredag 4 januari 2013

Hemma i min säng!

Hej hej!

Jag va hemma redan 22 idag. Hann precis hämta ut mitt paket innan Hemköp stängde. En av bikinisarna passade! Den neonrosa! :-) och jackan va perfekt!

Dagarna på jobbet gick fort! Så skönt! Nu har jag bara lördag och söndag kvar att jobba.

I morgon ringer klockan strax innan 8. Dax att tvätta lite kläder! Jag ska oxå försöka mej till gymmet! Det får bli 2 pass i morgon! Har ju inte tränat under de 3 dagar jag jobbat. Och sen blir det ju ingen träning förrän på måndag igen. Om jag inte lyckas kliva upp tidigt på lördag och träna innan jobbet? I wish! Haha!

När jag kom hem va det ingen pojkvän hemma. Så jag passade på i min ensamhet att pröva kläder inför resan. Prövade allt jag ville ha med. Det är viktigt att grejerna inte sitter tight här hemma, för då får man knappt på sej den i Thailand, jag sväller av värmen! Tyvärr! Sist jag åkte så prövade jag inga kläder innan och skulle ta på en ett par shorts när jag skulle till stranden. De va trånga! Så jag trodde ju självklart att jag gått upp typ 5 kg! Ångest! När jag kom hem från resan och prövade shortsen så satt de slappt och ledigt igen. Puuh! Haha!

Nu har jag tagit en bild på hur shortsen sitter innan Thailand och så ska jag ta en bild där nere så får ni se hur mycket vätska jag samlar på mej! ;-)

Nej nu ska jag försöka sova! F har kommit hem och redan somnat här bredvid!

Natti natti!
.




Inga kommentarer: