fredag 4 januari 2013

Ärenden!

Hej hopp!

När klockan ringde 8 i morse så va jag helt inställd på att jag va på jobbet. Lite ångest sköljde över mej. Time to get some work dont. Men icke! Jag va ju hemma! I min egna säng! Jag hade däremot en full tvättkorg att ta hand om. Så det va dax att kliva ut. Sovit riktigt dåligt i natt! Ursch! Så jag har varit seg hela morgonen. Fick iaf tvätten tvättad och hängd. Och slängde i mej 2 kokta ägg och en burk makrill. Slängde på mej kläder och drog in till stan.

Så nu är jag påväg hem igen. Fick mina pengar, hämtat ut mina P-ringar och shoppat lite, vad får ni se sen.

Nu ska jag hem och äta. Och om jag lyckas piggna till så ska jag till gymmet. F orkade inte efter jobbet så jag får köra själv.

I kväll har vi inga planer alls. Ska försöka få F att gå igenom sina sommarkläder så han oxå får koll på vad han ska ha med sej. Han har visserligen hela helgen på sej att packa så.. Annars blir det nog bara en film och lite käk. Jag ska ju upp och jobba i morgon så.

Kommer ett inlägg vad jag shoppat senare! Puss på er!
.



Inga kommentarer: