tisdag 1 januari 2013

Gott nytt år!

1 januari - 2013

Jag ligger nerbäddad hemma hos svärmor och borde ha somnat för flera timmar sedan. Men jag verkar ha stört min perfekta dygnsrytm. Igår somnade jag 4?! Vaknade vid 10.

Vi har haft en skön dag! Började med gymmet efter frukost. Sen förbi systemet där det va kaos! Men vi fick med oss det vi ville ha. Sen en sväng förbi mataffären och handlade för middagen. När vi kom hem så fixade jag i ordning massa käk som jag ska ha med till jobbet. Nyårsmiddagen ordnade F! Jag tog ett bad och fixade mej i ordning. Vid 19 käkade vi. Halluomigratäng och fläskfilé med fetaosttäcke! Mums! Och champagne till det! ;-) Vid 21 tog vi bussen till svärmor, för att lämna mina saker jag skulle ha med mej till jobbet. Sen drog vi till genesisfesten. Jag stannade tills klockan slagit över 12. Sen följde F mej hit. Jag sover här dels för att genesisfesten låg gångavstånd hit, och dels för att min lilla vovve va här. Så jag får med honom till jobbet i morgon. F gick tillbaka till festen och festar vidare!

Jag ska försöka nana nu. Så jag iaf har gått några timmar sömn. Jag flyttar in på jobbet nu och är hemma på torsdagskväll igen. Massa jobb som väntar denna vecka ju! Lika bra att sova på jobbet så slipper jag resevägen som tar 2 1/2 timma tur och retur! Så kan jag sova in den tiden istället!


• Tisdag - Jobb 7-22
• Onsdag - Jobb 7-22
• Torsdag - Jobb 7-22
• Fredag - Ledig! Tvätta/träna*2/fixa baht + lite annat.
• Lördag - Jobb 7-22 - Disney on ice med jobbet!
• Söndag - Jobb 7-22, sista passet på en hel månad! Yeeeah!

Sov sött och hoppas ni oxå haft en fin nyårsafton!

Inga kommentarer: