lördag 26 januari 2013

Poolhäng, middag och bio!

Hej hej!

Nu är lördagen här och vi är fortfarande i patong. Vi har precis lagt oss vid poolen. Tänkte ligga här tills F's syster hör av sej, sen blir det nog stranden.

I går låg vi vid poolen hela dagen. Jag somnade! Och brände mej såklart! Haha! Men det va inte så farligt som de kan bli. Så idag har jag fått smörja mej med 30 på de ställena jag bränt mej på, och 10 på resten! Efter poolen gjorde vi oss i ordning och drog ner till köpcentret. Tog en kaffe på starbucks och jag hittade en smoothie'mugg där inne i hårdplast som jag köpt med! :-) vid 20.30 mötte vi upp Johanna! Vi gick och käkade, sen så vi en bio! Hans och Greta! Den va bra! Rå! Det regnade när vi gick hem. Det har regnat 2 nätter nu, men dagarna är jätte fina! 30-35 grader och små skuggmoln som gör att man orkar ligga kvar i solstolen! Poolen är iskall! Jätte skön att svalka sej i!

I kväll tänkte vi faktiskt festa till det lite jag har inte druckit mej påverkar mer än en gång under denna resa! Ser inget nöje i att sitta på en bar och dricka äckliga drinkar tills jag vinglar hem. De kan inte blanda drinkar här! Smakar bara sprit! Men här i patong har de lite mer fest ställen än på de ställena vi varit på innan. Så man får väl dricka breezer! De går ner!

Nu ska jag steka vidare!

Phuket - Patong, Lördag 26/1 10.30.









Inga kommentarer: