onsdag 21 januari 2009

Budgivning Dag 2

Budgivningen avslutades ju som sagt inte i går. Så i dag fortsätter den. Jag har nästan lagt ner att jag kommer få den. Känns som den inte kommer bli min. Har tvekat en del i natt när jag suttit och funderat.

Klev just ur badet, och tänkte dra iväg och sola. Sen kommer nog min Frankie hit. Har inte sett henne på jätte länge! Sen blir det en lååång promenad. Måste ut och röra på mej. Gymmet va det ju tänkt, men jag hade bokat tvätt tid 12-16 idag tydligen. Och efter de kommer ju min Babe hit! <3 Så måste jag sätta mej med matteböckerna, samt skriva en presentation om mej själv som jag ska ha med mej på svenskalektionen i morgon.

Nee nu får jag rycka upp mej lite, annars kommer jag somna här. Borde sova lite egentligen, kanske skulle bädda ner sej? :D Älskliiiing kom hit!!

Ps. får jag inte lägenheten, så ska jag banne mej åka och köpa en hund! som tröstpris :P ds.

Inga kommentarer: