lördag 17 januari 2009

Då sitter man på jobbet igen.

Jepp.. Helgjobb igen. Tråååkigt! jag hade kunnat komma på 100 saker att göra idag, som e roligare! Men som sagt. Det ger ju en del pengar. Man måste jobba när man e vuxen.

Enda som finns i mitt huvud nu är denna lägenheten. Som jag ska och kolla på, på måndag. Helt besatt! Undra vad som händer om jag inte får den. Men jag tror det e meningen att jag ska ha den. Annars hade den redan varit såld. Att de som fick den sa nej i sista sekunden. Den e som gjord för mej! Jag kommer kunna ha grillfester på min uteplats. Fan va mysigt! Jag ska dit med min babe och kanske hans låtsaspappa. Måste ha med någon "riktig vuxen" person. Så jag inte köper grisen i säcken. Förra gången gick den upp till 580.000 kr. Som högsta bud. Hoppas den inte går över det bara. Men de e rätt fräsch. Badrummet e helt nykaklat. Det e ju det som e dyrast efter köket. Köket e inte slitet och gammalt, men inte som jag vill ha den. Fan va jag tänker.. Jag måste släppa de här med lägenheten, till jag verkligen skrivit under papprena. Och att de står att de e min på riktigt. Min min min! För första gången kommer jag få ett eget hem. Där bara jag bor, där jag bestämmer allt.

Nu ska jag kolla tapeter.. :D Kan verkligen inte hålla mej! :P

Baj bajs..

<3

Inga kommentarer: