fredag 30 januari 2009

Varför kan inte jag få ett eget hem som alla andra?

Sitter och söker lägenheter nu. Loggade in mej på en sida som tar betalt för att söka lägenheter. Så nu gäller det att ligga i, i en månad. Jag måste få ett eget hem! Jag hade ju planer på att köpa mej en lägenhet. Men får jag en i andra hand så behöver jag inte ha så brottom. Jag vill bara ha nått eget. Så jag kan va själv om jag vill. Nu bor jag ju som sagt hos mitt gamla ex. Och där hade jag ju inte tänkt att bo så länge som de har blivit. Klart de e billigt. Men just nu är det bara jobbigt. Han e ju trotts allt exet. Jag vill ha ett eget hem där jag kan gosa med min babe ifred. :) Ingen som gnäller när vi busar för mycke, ingen som försöker överrösta hans musik med våran. Ingen som skiter i att diska när det är massa disk! Men jag är rätt tålig av mej. :p

Om en timma slutar jag jobbet. Då ska jag bara hem en sväng. Byta om och käka frulle. Sen ska jag åka in till stan och ta tåget till mölndal. Hem till min älskling. Jag ska med honom till sjukhuset vid 13. Men hoppas jag får sova någon timme innan de. Krypa ner i sängen med honom e det bästa som finns! Saknar honom massor när jag är på jobbet. Igår ville jag lämna jobbet och hämta honom och rymma! :D E så trött på mitt liv i bland. Och det här med skolan, hur fan ska jag palla med de? Har redan missat 4 lektioner av svenskan, och 3 av matten. Kommer missa den 4:de idag. Jag pallar inte att plugga nästan 2 timmar matte efter ett vaket 16 timmars pass på jobbet! Jag e halvdöd då! Ögonen svider! Då finns det inte en möjlighet i världen att jag tar in någon kunskap. Plåga sej för att hålla sej vaken bara! Nee jag får ta skolan när jag har lite mindra jobb. Eller iaf när skolan e lagd dagarna efter en ledig dag. Nu jobbar jag VARJE natt innan skolan! Jag vill bli rik, och plocka upp min Babe, Boka en enkelbiljett och aldrig mer komma tillbax igen. Så kände jag igår. Behöver lite förändringar. Men bara jag får ett eget hem, då kanske de känns bättre. :)

Nu ska jag runda av här på jobbet! Sen hemfärd!

Puss på Älskling!

Inga kommentarer: