torsdag 22 januari 2009

Tjooo!



En halvpigg Jenny som bloggar. Hoppade över skolan och jobbet i dag. Halsen va svullen när jag vaknade.. :( Men nu e den lite bättre.

Lägenheten gick ju till den andra tjejen, som jag kände på mej. Va en lättnad när mäklaren ringde igår och berättade det. Känns som jag har lite för brotom med denna lägenheten. Klart de kommer nya objekt att se och budgiva på. Så jag e inte bitter. ;)

I morgon får vi lön. Då ska jag göra en förändring iaf. Ska till frisören och fixa färgen. Hur de blir får ses i bloggen i morgon. Jag tänker inte skriva va jag ska göra, för de vet jag inte än. Eller jag e inte säker. Får ta en och fråga frisören va hon tycker först. En helt ny frisör oxå.. :S Jag hatar att gå till nya. Men.. de får bli så. Blir de fult får jag väl färga mej själv. :P

Nu har ju Frankie blivit singel igen. Hon har inte mått bra alls. Men när jag träffade henne i går skrattade hon och va som vanligt. Jag tror hon börjar må bättre :) Skönt för henne. Killen hon hade va inge vidare bra pojkvän. Inte av att dömma av det jag hört iaf. Så nu slipper honom honom. Nu slipper hon må dåligt. Så nu ska jag tydligen få bli hennes partypolare igen. Som förut när hon va singel, bara en liten skillnad nu, Jag e ju inte singel.. :S Jag vill inte va det heller. Men jag har ju en person i mitt liv att ta hänsyn till. Jag kan ju inte lämna honom ensam hela tiden. Han skulle ALDRIG klara sej utan mej :P Haha.. Klart jag vill festa med Frankie, jag har aldrig så kul ute som med henne. Våra förfester slår alla förfester! Så på Onsdag ska vi ut. Ut och ha kul bara hon och jag. Sen vet jag inte hur man ska ta sej hem. Taxi? haha.. de e det minsta problemet. Hem kommer man alltid på nått sätt. Vi får väl sätta oss på donken till 5, när våra bussar börja gå igen. :P

Nu ringde min Babe, han e snart här.. <3







Jag säger bara Bulgarien Frankie och Benny.. :P

Inga kommentarer: