torsdag 15 januari 2009

Dagens planer.

Idag kom jag ur sängen tidigare än vanligt. En kompis ringde och väckte med 09.10. Hon hade blivit dumpad över sms??! Och hon bor tillsammans med killen?! Visste inte att de fanns såna killar längre. Trodde att man slutade med dumpning över sms på högstadiet? inte ens då gjorde man så. Då stod man öga mot öga och sa det till personen själv. Jag kanske inte borde skriva så mycke om de. Inte så omtyckt tror ja. Så jag sätter punkt där.

När jag ändå va vaken så drog jag iväg och solade solarium. E så jävla blek nu. Lite färg fick ja.. om inte fräknar :S

Ska ta bussen till skolan strax. En svenskalektion. Sen efter de ska jag hälsa på mitt gym! De va länge sen. Så i dag blir det att träna igenom hela kroppen. Senare i kväll ska jag dra med mej Joakim på bio. Dax för att göra nått utanför sovrummet!

Hej så länge!

Inga kommentarer: