tisdag 13 januari 2009

Missade första svenskalektionen.

Mådde så jävla dåligt när jag kom hem i morse. Trött efter nattpasset. Så jag somnade. Missade skolan. Men de va nog bara en genomgång av kursen. Får gå dit på Torsdag, då andra lektionen e. Inte så farligt, tror ja :S Ledig i 4 dagar nu. Tänkte jag skulle bli av med min förkylning nu då.

Ibland händer de konstiga saker. Nästan efter varje nattpass så kommer festsuget! Jag sätter mej på bussen med Hörlurarna på, höjer till högsta volym och kör Save playlist: FEST! kanske lite dumt att börja dagen så. Men va fan. Jag e väl glad att få lämna jobbet. :) igår rensade jag iPoden och la in nya festlåtar. Tröttnat på musiken i den. Men nu e den uppdaterad. Så va händer i kväll då? Fest? nja knappast. Suget brukar gå över. Joakim kommer hit sen. Han va på G nu. Så han e väl här om en stund.


Nu ska jag spela lite Lego Batman :P



:P

tjooo..

Inga kommentarer: