onsdag 14 januari 2009

Snarkade Pojkvän.

Klart inte min pojkvän e perfekt. Det finns tydligen inte den perfekta killen. Han snarkar! Herruegud va svårt de e att somna när man har honom bredvid sej. De första gångerna vi sov tillsammans fick jag somna med hörlurarna på. Men sen slutade han att snarka. Han lixom kom på sej själv i sömnen och började andas med munnen. Men en gång i början slutade de till och med att jag fick gå ut och lägga mej på soffan, Där jag nu oxå ligger! Sa till honom flera gånger.. som han sagt att jag ska göra, Knuffa lite på honom. Eller slå honom som han sa. Han slutar snarka då, I 2 SEKUNDER!! sen e han igång igen. :( Han va hos läkaren idag och kollade upp de. Vi får se om det blir nått bättre. För jag pallar inte me hans snarkande om de inte går att få honom att sluta när jag legat i 1 timme och kämpat. Vill ju sova i min egna säng ju. :( Han ska upp klockan 6.30, så jag låter honom sova därinne, så går jag in och lägger mej där när han gått. Tråkigt att ligga här ute på soffan bara. Fattas väl att Jocce börjar snarka inne på sitt rum som e vägg i vägg med vardagsrummet.


Min pojkvän e sötast, men just nu e han inte så snäll..


<3

Inga kommentarer: