torsdag 8 januari 2009

Vart tog jag vägen?

Inte bloggat på ett tag. Blir så när jag e med Joakim direkt jag får tillfälle. :)

Sitter nu och käkar frulle. Lite sent, men de tar ett tag innan magen känner sej hungrig. Joakim jobbar till 16, och jag börjar 16. Så en natt på jobbet för mej, sen e jag ledig hela helgen. Jobbade extra igår, 8-23. Hann och ångra mej 50 gånger under passet, att jag tog de. Trött som bara den! Inte van att behöva gå upp på morgonen. Halvdöd när alarmet på mobilen kör igång. Jag vaknar inte ens när Joakim går ur sängen. Vaknat till när han ger mej en hejdå-puss. Skulle inte fått träffa honom förän lördagmorgon igen. För i morgon skulle jag ha hängt med Frankie hem efter hennes jobb vid 14. Vi skulle sen ut och festa. Men nu ringde hon förut och sa att hon inte pallar att gå ut, för att hon e förkyld :( Man ska inte festa med en förkylning. Så förståndig hade nog inte jag varit. Men de e hon ;) Jag festar med feber, om jag verkligen vill ut. Men ibland orkar man inte. :P Joakim blev glad iaf. Att jag ska vara hemma med honom. Då måste vi hitta på nått kuligt!

På lördag ska vi på Jessicas och Mickes 10 årsfest. De har varit tillsammans i 10 år. Blir mat mat mat och dricka. Men jag ska nog hoppa alkoholen helt denna helgen. Faktiskt. Det e bra att låta kroppen vila lite ifrån de. Mysigt att slippa vara bakis oxå. Sega bort hela dagen kan man göra på annat sätt.

Har kommit upp en del denna vecka oxå, fick tex ett mail ifrån en svartsjuk flickvän för att jag skickat gott nytt år till hennes kille. Jag strulade en del med honom i somras. Jag och den svartsjuke flickvännen mailade en del, och kom fram till att hon va tillsammans med honom när han hängde med mej. :S inget jag visste om dock, undrar bara hur han hann med henne och mej samtidigt. Fanns absolut inga känslor inblandade, iaf inte ifrån min del. Han bara ljuger och ljuger och påstår att jag hittar på sakerna typ, han gjorde ju med till och med me barn! men men. Tjejen tror på mej. Och de gör hon rätt i. Fan vilka killar de finns i denna värld! Men jag, ja har den bästa kille som finns! Min babe! Han kan jag inte få nog av. :)

<3

Inga kommentarer: