måndag 12 januari 2009

Mattelektion # 1 avklarad.

Nu har jag varit där, ursch va tråkigt de här kommer att bli! Fy fy fy! Lektionen började med genomgång av kursen. Sen fick vi göra ett test, för att se vilken nivå våran kunskap låg på. Jag hade 27 av 34 rätt. Ganska förvånad, trodde inte jag hade så mycke kunskap kvar av matten. Men de kommer väl en chock nu! Kommer väl bli skitsvårt :S Sen måste jag plugga matte B oxå. Och böckerna e svindyra, 400 spänn för en mattebok! Så detta får jag allt se till att fixa!

I morgon ska jag på svenska lektion, kommer nog bli lite enklare. Svenska e inte så svårt. Hade en skitlärare på gymnasiet bara. Får skylla på henne ;) Han faktiskt godkänt i svenska b så.

Om en stund ska jag ta mej till jobbet. 16-08 på jobbet. Sen e jag ledig ända till lördag. Förutom skolan då. Men de e ju bara en lektion om dagen.


Fan va min magen pirrar idag :D Någon som gör mej lycklig kanske! <3


Nee nu får jag ta tag i disken innan jag drar.


Inga kommentarer: