fredag 17 september 2010

Färg och damm överallt.

Målat lite. Men jag ser fan inte vart jag målat och inte. Så jag ger mej för ikväll och fortsätter i morgon. Nu ska jag försöka få lite ordning på lägenheten. Det är grejer över allt! Kanske målar runt fönstret en gång till innan jag ger mej. Så det blir klart. Så jag kan hänga upp gardinerna igen. Fan va jag hatar att ha det rörigt! Och slipdamm i varenda vrå! I morgon får jag gå upp tidigt och slipa de sista. Sen kan jag städa bort allt. Då är det bara att kladda på med färg. Har tvätt tid 11-14 oxå. Tvätta sängkläderna för de e inte rena nu inte. Dammiga som fan! Haha. Men jag själv är lika dammig. Så det gör inget. Så i morgon:

  • Promenad med Texas.
  • Frukost.
  • Slipa/tvätta.
  • Träna ben, rumpa och rygg + Sola.
  • Måla måla måla! Tills det blir klart. 

På söndag skulle jag egentligen varit ledig. Men jag har bytt pass med en kollega. Så jag jobbar på söndag 7-22 och hon jobbar min nästa lördag 7-22. Så då e jag ledig lördag - onsdag innan jag drar iväg på jobbresa i 8 dagar.

Nu ska jag plocka i ordning, diska och sortera tvätten i tvättkorgen.


.

Inga kommentarer: