torsdag 30 september 2010

Godis? Träningspanik?

Nu fick jag sitta ner. Är inne på mitt rum och andas. Middagen serveras om 45 minuter. Så jag ligger här och tar det lugnt. Vilar öronen och fötterna.


Något som är jobbigt här är att man tar sej ingenstans. Det finns heller ingen affär i närheten. Så om man blir sugen på nått så kan man glömma att få tag på det. Det finns en godismaskin men inte har jag med några lösa pengar inte. Så jag får vara nyttig och äta min frukt. ;) jag får lite panik att jag inte kommer träna på en vecka. Men jag får väl göra några övningar här på rummet. Dessutom finns det ett gym i källaren. När hon tränar så får väl jag oxå göra det. I helgen har vi tid med det. Till helgen hoppas jag att Joakim och Texas kommer. Så jag kan komma härifrån en stund. Kanske åka in till centrum och käka mat tillsammans.


Nej fan nu fick jag dåligt samvete. Nu kör jag några situps!


.

Inga kommentarer: