tisdag 21 september 2010

Fel tid.

Jaha.. Jag hade visst skrivit upp fel tid på tvättstugan. Skulle tvätta 11-14 men trodde det var 14-17. Suck. Men 17-20 va ledigt. Hjälper inte så mycket eftersom jag är på gymmet då. Men jag får väl slänga in tvätten innan jag går och hänga upp den när jag kommer hem. Om Joakim inte ska med till gymmet, eller om han inte ska jobba över så får han sköta den.

Jag e så rastlös och orkeslös! Jag diskade nyss och gjorde en vitkålsallad. Det finns massa saker att göra. Som att måla klart. Men jag har verkligen ingen lust what so ever.. Men jag borde. Kanske iaf skulle måla den väggen som är måla en gång redan? Tror inte färgen räcker till nått mer. Får köpa en burk till. Some day. Vart e min kraft? Har jag kört slut på mej själv? Jag ska nog se till att vara back on track. Jag målar väggen nu.
.

Inga kommentarer: