söndag 26 september 2010

Hemma från festen.

Klockan är ju nu mitt i natten. Jag inte blogga mycket alls denna lördag. Ska jag vara ärlig så har jag inte ens tänkt på bloggen värst mycket. Förens nu. Jag ligger hemma i sängen, ensam. Inte ens Texas ligger här hos mej. Han ligger i sin egna säng.


Idag har jag tränat. Tog en dubbel superpump och kräktes på gymmet. Kräktes några gånger hemma oxå. Jag har städat köket grundligt. Och hallen lite snabbt. Sen gjorde jag mej i ordning och drog i väg på fest med Joakim. Inge sugen på krogen så de gick in, jag åkte hem. Jag har precis kollat på kungar av Tylösand. Men jag mår sämre och sämre för varje avsnitt. Så jag tror inte att jag ska fortsätta se det. Möjligtvis för att se hur det går för Jamies. Men nej. Vilken tragiskt serie. Dokusåpan har spårat ur helt. Och den där nemo? Undra hur många pencilinkurer han ätit mot klamydia. Pinsam människa! Ful e han oxå!


Nu ska jag försöka sova. Hoppas min prins tröttnar på krogen och inser att han ska åka hem till sin lilla tjej.


Natti.

Inga kommentarer: