onsdag 22 september 2010

Onsdag 22 September - 2010.

Hej hopp!

Jag är uppe, har varit uppe sen 7. Men somnade om till 09.30. Har varit ute med vovven och ringt net on net för att kolla vart min kamera tagit vägen. Måste nog tyvärr köpa en ny. Suger eftersom den kostar 6500 kr. Men då får jag en nyare. Försäkringsbolaget kanske täcker en del. Hoppas det.

Jag ska äta frukost nu. Sen drar jag i mej en superpump och drar till gymmet. I dag ska armar, axlar, bröst och mage tränas. Har träningsvärk i magen från passen igår. Men det går väl över.

Jag har gått ner ett kg. Jag gick upp ett kg när jag började träna. Men nu har jag gått ner det tillbax. De säger att man går upp i vikt i början och sen ner. Jag vill inte gå ner i vikt. Jag vill bara bli fitt. Mer muskler, mindre fett. Och jag är på god väg. Ska nog mäta mej nu innan frulle. Så har jag koll på kroppen. Ska nog gå och göra en vägning på gymmet. Där de kan mäta fettprocent och muskler.



Hej så länge!


.

Inga kommentarer: