fredag 24 september 2010

Planering.

Hej igen.


Jag sitter och kollar på nyheterna. Blev visst kvar på jobbet idag. Så jag håller på att tvätta nu. Ska dra igång och städa här sen. Jag har massvis med energi i dag. Vill hem och använda den på mitt hem istället. Men jag hoppas jag får göra det i morgon. Först ska jag gå en promenad med Texas, en timma på gymmet, sola 20 minuter. Sen vill jag sätta lister. Jag måste få göra det för att kunna släppa renoveringen för en stund. Nästa projekt blir klädkammaren. Men det får bli efter egyptenresan. I början på nästa år får det nog bli. Själva inredningen går på lite över 4000 kr. Men den ska det in nytt golv, väggar och tak ska målas och en vägg ska tapetseras. Eller så tar vi hallen innan klädkammaren. Där ska det bli vitt. Vi ska sätta panel på halva väggen. Det ska in ny harthylla och skohyllan. Ny spegel och ett skoskåp. Jag har lagt ut inredning här på bloggen förut. Vill sätta spotlights i hela lägenheten. Men det får va det sista vi gör.


Nu ska jag plocka fram ikea katalogen!


.

Inga kommentarer: