fredag 24 september 2010

Fredag 24 September - 2010.

God morgon Fredag!

Helg snart, skönt va? Jag sitter hemma i mitt kök. Väntar på att klockan ska visa 05.35. Då går jag till bussen. Ska ju jobba idag. Texas har hoppat upp och somnat i min famn. <3


Idag ska vi iväg några timmar på jobbet. Känns skönt för då går tiden lite snabbare. Dessutom är det min städvecka så jag har att göra.


I helgen har vi inget planerat. Förutom att vi ska på bio. Sen hoppas jag att vi kan fixa lister och sätta. Iaf i sovrummet och vardagsrummet. En mäklare ska ju komma och värdera lägenheten. Han skulle ringa till veckan. Men han får komma i början av november. För jag kommer ju vara borta hemifrån nu i 3 veckor. Från och med onsdag. Jobb borta i 8 dagar. Sen värmland i 2 veckor. Den 20-21 oktober kommer jag hem.


Oj nu rullar tiden iväg. Hej så länge!


.

Inga kommentarer: