lördag 25 september 2010

Lördag 25 September - 2010.

Sitter med min vapendragare superpump. Ska bara hälla i mej den. Sen drar jag mot gymmet men först förbi systembolaget. I kväll blir det fest. Men mellan gymmet och festen vet jag inte vad som händer. Kanske skulle ta en sväng på stan och se om man hittar nått att ha på sej i kväll? Vi får se! Ska gå ett varv med borrmaskinen oxå. Ska hänga upp lite saker nu när väggarna är klara.

Nej nu ska jag dra. Får se om jag får med mej Joakim oxå. Han vekar inte va lika taggad för gymmet som jag. Han ligger och degar på soffan.


.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Hittade in på din blogg och såg den fina tapeten du har i sovrummet :) Vilket märke är det? Är den köpt i Göteborg?

Mvh
Annie

Jenny M. Bäcklund sa...

Hej! Kul att du gillade den! Den är köpt på hornbach i Göteborg. Den finns kvar sist jag va där. :)