måndag 20 september 2010

Måndag 20 September - 2010.

God morgon!


På bussen. Veckan första och näst sista pass. Jobbar mellan 7-22 idag. Och hoppas dagen går snabbt. 


Jag är sjuk trött. Satt uppe igår och kollade på valvakan. Va ju tvungen att kolla. fattade att alliansen vann men sen fattade jag inte resten?! Sverigedemokraterna kon ju in oxå. Vet inte om jag kanske tycker att det är lite bra? Faktiskt. Jag är verkligen ingen rasist. Men jag tycker att sverige tar in mer än vad vi klarar av. Om nu arbetslösheten är så hög menar jag. Låt oss få jobben i första hand? Jag är lite okunnig på detta plan. Så jag ska nog inte yttra mej egentligen.


Efter passet idag är jag ledig i 3 dagar. I morgon ska jag träna och sen in till stan och hämta en jacka som mamma ville ha. Hon har varit på stenugnsbaden i helgen med en kompis. Så när de va inne i Göteborg när de bytte tåg. Och då hittade hon en jacka där som hon blev kär i, men aldrig köpte. Nu ångrade hon sej. Så jag får gå och köpa den åt henne. ;) och ta med den upp till Värmland när vi ska dit nästa gång. Ska bara kolla så den inte finns på min gamla klasskompis butik först. Hon säljer det märket. Butiken ligger där min mamma bor. Och det känns som om man vill gynna hennes butik än en kedja.


Återkommer med veckans träning senare.

.

Inga kommentarer: