söndag 19 september 2010

Söndag 19 September - 2010.

Idag fick frukosten bestå av det som fanns hemma. Ett kokt ägg och en skål müssli och mjölk med lite blåbär och hallon på. Inte gott alls, men nu är jag mätt iaf.

Jag och Texas sitter på bussen nu, klev just på den. Till backaplan och vänta på nästa i en kvart. Framme på ön 08.42 tror jag.


Sovit skit kast i natt! Först hade jag skit svårt att somna, sen när jag väl somnade så vaknade jag varje gång Texas skulle under mitt täcke eller ut från det. Borde ha sagt till honom att ligga i sin säng. Men han kände sej väl ensam. Samma som jag. Kollade på en romantisk film innan jag skulle sova. De gjOrde att jag saknade Joakim. Men idag kommer han hem. Han är hemma närmjag slutat jobbet.


Jobbar i morgon med, 7-22. Men Jag åker hem emellan. För att träffa Joakim.


Nu ska jag slänga på mej lurarna och lyssna på musik.


Hej så länge!


.

Inga kommentarer: