tisdag 21 september 2010

Förbannad!

Jag måste få svära lite! Aaaaahhhhhhh!!!! Jag är så jävla trött på byggjobbarna utanför! De har hållt på sen mars tror jag! Jävla borrande! Måste de börja borra 8? Faaaan! Jag är trött på oljudet, jag är tröt på gubbarna som är här utanför hela tiden, jag är trött på att det är skitigt i trappuppgången, jag är tröt på att det luktar olja och äckel överallt, jag är trött på att jag inte har ett föråd att stoppa in saker i så min lägenhet är proppfull med saker som inte ska stå här. Fan nu får det vara nog!! Kan de inte bli klara snart?! I slutet av oktober ska de vars klara. Och det hoppas jag fan de! Om inte så blir jag förbannad! Mer förbannad än vad jag är nu! De borde fixat ett annat boende under detta arbete. Så trött på att bli störd. Så ska de in i lägenheten på fredag oxå. När ingen av oss är hemma. Boka en tid för fan! Jag vill inte ha er här när vi inte är här!

FAAAAN!!! Sluta borra!!

.

Inga kommentarer: