tisdag 28 september 2010

Tisdag 28 September - 2010.

Fin dag! Helt underbart ute. Lite kyligt, men solen skiner. Va ute med Texas och promenerade. Så nu har jag frisk luft i lungorna. Jag har oxå fått mat i magen. 2 knäckebröd och ett glas smoothie. Jag ska snart börja tvätta. Vet inte om jag ska va hemma och laga matlådor. (gjorde en i går så nu har jag 6 stycken kvar) eller om jag ska gå till gymmet eller om jag ska dra in till stan. Jag har ju tid på mej. Joakim ska jobba tills i kväll så. Jag fixar matlådorna undertiden som jag tvättar. När jag är klar med den så drar jag till stan. Så tränar jag i kväll, om jag orkar. Annars hoppar jag träningen för att ta det lugnt. Jag kan göra några situps här. ;) Jag har ont i benen efter träningspasset i lördags.

Nu så, ska jag springa ner till tvättstugan. Ska innan de slita av tyget på soffan för det behöver tvättas. Köp aldrig en vit soffa om ni är ägare av en hund! Tassaavtryck över hela soffan!


.

Inga kommentarer: