söndag 26 september 2010

Leopard.

Sitter i soffan med datorn i famnen. Snodde den ifrån en sovande pojkvän. ;) Han e lite bakis idag. Hehe..

Jag ska nog ta och laga lite mat, äta och sen plocka i ordning lite. Inte för att det är stökigt. Utan för att jag ska ha nått att göra. Jo då det finns att göra.

I kväll skulle vi ut och käka och gå på bio. Men jag vet inte om det blir nått. Om vi orkar det? Har ingen lust just nu, dessutom går det inga bra bioer. Har dessutom sett några av dem. Kanske blir sugen senare. Jag ska träna oxå. Idag satsar jag på armar/bröst/axlar/mage. Jag tänkte dra dit vid 17 tiden. Nu orkar jag inte. Drack ju alkohol igår så jag vill att det ska gå ur innan jag drar dit. Det har säkert redan gått ur, men jag känner mej inte så värst pigg just nu. Sitter i min korta siden morgonrock och leopardtofflor. :) Ska slänga på mej träningskläderna så kanske jag kommer in i ett tränings-mode.


Hörs senare.

Inga kommentarer: