fredag 23 september 2011

dammigt!

Bakat, ätit 2 bullar med kall mjölk, förberett middagen för i kväll, städat efter en grisig elektriker :D och gjort fint för byggjobbarna i morgon. :) Nu städar jag lite, eller plockar mest. Ingen idé att dra fram dammsugaren då de ska hålla på med gips i morgon. Men lite fint får man ju göra, så det går att mysa i kväll utan att få panik. Så måste vi köpa kabellister i eftermiddag för jag har kopplat ur alla sladdar för att få det snyggt. Slippa allt damm som samlas bakom tv-bänken.

Ska fortsätta här, sen måste jag nog börja fundera på vad jag ska ha på mej i morgon. Om jag måste in till stan och shoppa nått. Ska ändå in till stan och möta upp Adde och Erika vid mmsports. Måste fylla på med proteinpulver. Sen ska vi fixa alkohol för i morgon. Insåg att det nog blir att shotta! :-D

Nu ska jag fortsätta. Seeenare!

.

Inga kommentarer: