tisdag 27 september 2011

Snurrig i stan.

Blev lite ändrade planer i dag. Skulle ju träffa Anna efter bankärendet, men min telefon la av, eller mottagningen rättare sagt, så det blev lite svårt att få tag på henne. Jag gick i stan ett tag för jag tänkte att mottagningen brukar ju komma tillbaka ganska fort efter att den försvunnit. Men icke. Sen började jag kallsvettas, jag glömde bort vart jag skulle och vad jag skulle ha i affären jag va inne i. Då insåg jag att det är nog lika bra att åka hem. Hem och hoppa i onepiecen och kolla på gårdagens idol som jag missade för att jag va hos Addes mormor och morfar och hälsade på. Jag har oxå fixat middag till mej och Adde. Han är här nu, och fixar i min klädkammare. :) Jag frågade om jag skulle hjälpa till med något, men han klarar sej själv. Jag har ju ändå fixat maten.

När han är klar ska vi käka och kolla på idol. I kväll vill jag gå och lägga mej tidigt. Hoppas på att jag får sova lite bättre i natt än i går natt. Jobb 7-22 i morgon, 7-22 torsdag och 7-18 på fredag. Längtar till helgen. Fest på lördag, hinner säkert bli taggad inför den, men just nu vill jag inget annat än att ta en lugn helg. Får bli helgen efter denna. Ladda inför TAM TAM. 

Har jag fått tag på världens bästa pojkvän eller? <3

.

Inga kommentarer: