tisdag 27 september 2011

Tisdag 27e September - 2011.

Jag kör en snabb bloggning. Måste ner och hämta min tvätt som fick hänga över natten. Sen ska jag ge mej ut på en PW med Texas. Vid 10.00 ska jag va på vårdcentralen hos sjukgymnasten. Min handled är bra igen, men det är nog lika bra att gå dit, kanske kan få några övningar som jag kan göra om smärtan kommer tillbaka.

Tar med mej mina träningkläder till sjukgymnasten för efter drar jag direkt till gymmet. I dag ska ben och rumpa köras. Vid 14.30 ska jag vara på banken för att prata om mitt bolån. Kolla vad jag ska göra med det, om de ska låsas eller vara olåst, för min bundna ränta går ut i November. När jag är klar där så ska jag möta Anna, en kompis som jag inte sett på jätte länge. Vi ska springa på stan och ta en fika. Härlig dag! Lika bra att passa på för i morgon kör jag igång med 41 timmars jobb på 3 dagar. Sista gången jag jobbar 3 dagar i rad på mitt schema. Från första oktober kör jag igång med nya schemat, då jobbas endast 2 dagar i rad som mest! Härligt!

Nej nu får jag dra på mej kläderna och ge mej ut. Så jag hinner chilla lite innan sjukhuset. Och få i mej frukost.



Hörs senare!

.

Inga kommentarer: