söndag 18 september 2011

Bruno Mars.

Jag har fastnat för Bruno mars. Han gör superskön musik för ett nykärt hjärta. :-)

Jag ligger i sängen på jobbet. Har nyss sett idol på mobilen Och nu har jag släckt lampan. Lyssnar på Bruno och snackar lite med Crille på fejjan. Länge sen man såg honom nu, typ veckan efter midsommar? Vi va på bio då, han och jag. När min dåvarande "dejt" helt  plötsligt ville ha tillbaka sitt ex. Så kan det gå. Och jag e skit glad att det blev som de blev. De e säkert rätt för varandra. Det som hände mellan han och mej borde aldrig ha hänt. Vi va i läkningstadiet båda två efter att vi nyss gjort slut med våra ex. Och använde varandra för att försöka "läka". Det enda jag e lite putt över är att jag lät det gå så långt, för jag förlorade en vän på kuppen. Och vi lär inte hitta tillbaka dit heller. Vännerstadiet alltså. Hitta? Vi kommer inte få vara vänner helt enkelt.

Jeje, nog om det. Sidospår, Crille va iaf min stand-in den kvällen för biljetterna va redan köpta. :-) Filmen va bra. 

Nu får musiken mej att svamla massa skit. Viss musik får min hjärna att sticka iväg. Skör musik och blogga är inte alltid den bästa kombinationen. Och den får mej att sakna Adde lite för mycket. Jag vill ligga hemma i min säng i hans armar när dessa sköna låtar spelas. I morgon när jag slutar vid 22 kommer han och hämtar mej här. Då får jag ligga i hans armar, kanske till Bruno Mars i bakgrunden..

.

Inga kommentarer: