torsdag 29 september 2011

Mina underbara helger.

Nu har vi hoppat i säng. Texas och jag. Vi valde jobbets säng i natt. Bara hem och vända annars. Och Adde sover hemma hos sej så det fanns ändå ingen att kramas med där hemma.

I morgon ska vi iväg på äventyr mellan 10.00-14.30. Så när vi är tillbaka så är det bara 3 timmars jobb kvar! Underbart ju! I morgon kväll har Adde ordnat kräftor! Jammi! Så det blir en lugn fredag med god mat och massa naket som avslut på kvällen! :-D (I hope!) jag älskar hur mina helger har blivit!

Fredag: Bodypump och bastu på förmiddagen och Middag och mys framför tvn på kvällen

Lördag: aktiv dag, massa fix, träning och sen nått festligt på kvällen! (den senaste tiden har det blivit en del stamp på lördagarna.)

Söndag: En super degig bakisdag! Med förhoppningsvis lång sovmorgon, och en solig lugn promenad med Texas när baksmällan förhoppningsvis släppt, (om den ens kom! För nu slutar jag med drinkandet i tid kvällen innan.) och en avslutande söndagskväll i soffan med en skön film och tidigt i säng.

Och jag har haft tur att fått dela mina helger det senaste med den sötaste! Och hoppas vi kommer göra det ett bra tag till.. Eller till och med för alltid? ..

.

Inga kommentarer: