tisdag 13 september 2011

Tisdag 13e September 2011. / @ work 7-22.

Vaknade av ett sms från Adde i morse. Han hade somnat ifrån mej igår. (de får man ju inte!) så de blev inget god natt samtal. Jag får vänja mej vid att han e skit trött på kvällen och somnar samtidigt som min 10 åriga lillasyster. ;-) han tränar ju trots allt efter jobbet varje dag. Så man får väl ha förståelse. 

Fan jag hade sån huvudvärk så jag mådde illa! Köpte frukost på donken idag. Det va 10 minuters väntan på backaplan. 2 toast och en apelsinjuice. Nu är magen glad iaf. Huvudvärken sitter i än. Skit jobbigt. Balkongdörren stod lite öppen i natt och vinden hade dragit upp den helt, så jag har väl sovit i drag i natt. Därav huvudvärken.

Nu blir jag kvar på jobbet till 18.00 i morgon. Och då får jag träffa baby igen! <3


Ps. Jobbar min sista tisdag idag. Har en fredag kvar, sen jobbar jag inte några mer tisdagar och fredagar! Gött! :-) ds.

.

Inga kommentarer: