lördag 17 september 2011

Jenny-kväll.

Adde drog för 1 1/2 timma sen. Jag hängde med en bit till solarie. Sen promenerade jag därifrån, hemåt. Nu är det dax för kvällsmat. Jag har inte varit speciellt stor o maten idag. Men jag har somnat lite här och var idag. Somnade på Adde när vi kollade på en film förut. Mysigt. :-)

Nu ska jag fixa mina naglar, jag ska färga mina ögonfransar, bleka mina tänder, och lägga mej i ett bad med hårinpackning och ansiktsmask. Jag håller oxå på att frosta av frysen. Hade typ nada mat i den, bara massa is. Så man får passa på då. Om det ger sej att regna så blir det nog oxå en promenad med Texas.
Skön lördagkväll. Minns inte när jag va ensam senast en lördag. Men jag får väl erkänna att det va kämpigt att säga hej då till Adde förut. Och jag saknar honom redan. Jag gav honom min extranyckel så han kommer in här på måndag. Så ligger han i min säng när jag kommer hem efter jobbet! (kommer sova på jobbet söndag till måndag.) Sen är jag ledig ända fram till lördag! :-) jobbar alltså endast måndag och lördag nästa vecka! :-D härligt ju!

Nej nu ska jag sätta igång här.

Spakväll ala Jenny! :-)

.

Inga kommentarer: