måndag 12 september 2011

De funkar!

På mej funkar heat 02 jävligt bra. De har dragit ner mina hungerkänslor rejält och jag känner mej piggare. Det negativa e väl just det oxå, att de tar bort hungern så man glömmer bort att käka. Det märker man när händerna börjar skaka lite. Då har man ätit för lite. Så nu kör jag bestämda tider. Då äter jag oavsett om jag är hungrig eller ej. Det e ganska bra för då överäter man inte. Och en annan negativ sak är att tabletten fastnar lätt påvägen ner. Man kan känna den. Så man måste hälla i sej massa vatten för att den ska ner helt. En grej till har jag märkt. Det är att jag fått sämre hy i ansiktet. Jag har aldrig haft besvär med finnar. Jag typ inte ens en lite plita i ansiktet annars. Men nu har det dykt upp lite. Enligt sidan jag köpte burken ifrån så är detta även en detox-kur. Så där har vi svar på mina utslag i ansiktet. Tabletterna rensar kroppen på skit. Vilket är jätte bra. Så jag är nöjd. Jag går väl inte ner speciellt mycket i vikt. Men jag väger ju trots allt inte för mycket. Jag har nog gått ner typ 1 1/2 kg på 2 veckor. Då har jag visserligen ätit en massa skit på helgerna oxå. 

Hörs senare! 
Ciao!

.

Inga kommentarer: