söndag 18 september 2011

Planerar dagen.

Jag sitter och planerar dagens upplägg. Det är städdag på jobbet idag. Och jag tror att jag får göra lite annat som inte blivit gjort under veckan. Men det gör inget. Gillar när jag får hålla igång! Då går dagen undan!

I kväll ska de väl spela Bingolotto. Jag tänkte ju själv oxå spela, men jag har ju helt glömt bort att köpa en lott ju.. Undra om de har lotter på Ica här? Måste man kolla på Bingolotto så e det väl lika bra att spela oxå? :-)

Jag har en katt och en hund som ligger och sover tätt intill mej. De värmer mej. Mysigt! 

Nej nu ska jag börja med att byta sängkläder i assistentsängen. Om jag nu ska sova här i natt. (vilket jag tror att jag gör. Adde behöver lägga sej i tid i kväll, antar att det blev sent igår.)

Hörs senare!

 

Inga kommentarer: