torsdag 29 september 2011

Torsdag 29e September - 2011. / @ work.


Började dagen med att få en rebus skickad till mej. Han är för söt min älskling. <3
Nu sitter jag och äter gröt på jobbet. Hade ställt klockan på 20 minuter tidigare än vanligt. För att duscha. Men jag måste ha stängt av den, för jag vaknade alldeles för sent! Hann dock med en dusch ändå. :-) Nu blir jag nog kvar här ute till 18.00 i morgon, då Babe kommer och hämtar mej. Vi ska handla mat och sen köpa färg, för han spacklade klart igår! Vilken kille! Han låg i min säng och sov så sött igår när jag kom hem. Han va inte alls sugen på att kramas som jag va. Zoombie! Ähh, jag har honom hela helgen. :-)

Nästa vecka rullar min riktiga schema igång, ska bli gött! Jag har dessutom bokat in en massage och en ensam-Jenny-kväll. Det kan man behöva.

Idag ska vi iväg på äventyr, så det är bäst jag drar igång här på mitt jobb. Ha en bra dag!
.

Inga kommentarer: