onsdag 21 september 2011

Onsdag 21e September - 2011.

Heej!

Jag e vaken! Klev upp för en timma sen. Varit nere och kört igång tvätten, som antagligen är klar nu. Varit ute med Texas och nu äter jag frukost och kollar på vakna med the voice. Ska plocka i ordning här och packa träningsväskan. 11.30 är det dax för body pump, fast denna gången på backaplan. Måste tydligen gå dit för att få ordning på träningskortet. Och då passar jag på att köra ett pass när jag ändå är där. Ska nog köra extra slut på mej och köra 30 min kondition, och sen basta. :-) OCH när jag ändå är på den sidan av stan så ska jag förbi banken och sätta in alla jävla lösa pengar jag går runt med. Tömma spargrisen på alla mynt och sätta in det på sparkontot istället. Lika bra att börja smygspara till Thailand. ;-) 

Nej nu har heat 02 börjat sätta igång min kropp. Pirrar i den! :-D så jag ska köra igång här. 

Hörs sen!

Psst! Jag har träningsvärk! I axlar, bröst, biceps och skulderbladen! Konstigt nog inte i triceps som jag körde hårdast med. Men jag är väl starkast där antar jag. Jag har börjat köra få övningar och kör tyngre istället. Jag kör så jag orkar en 8:de precis och sen tar jag det gånger 3. Och vilar lite emellan. Och visst fan gav det nått. Med tanke på träningsvärken idag! Frågan är hur jag ska orka få upp skivstången på axlarna idag! :-D blir en utmaning. Får köra extra hårt med ben/rumpa och rygg idag då. Dssss..

.

Inga kommentarer: