torsdag 15 september 2011

Så va det stan.

De blev som jag trodde på vårdcentralen. Jag ska få en tid hos sjukgymnasten. Hann hem en sväng och städade ur ett skåp. Hittade Tandblekningsstrips:en jag letat efter! Hittade även presentkort på ticnet och en massage. Så jag får väl plocka fingrarna ur och boka massagen och använda ticnetpresentkorten. Vi ska på hockey den 4 oktober. Då färjestad är här och spelar mot frölunda. Kan ju använda presentkorten till den matchen! Det lönar sej att städa skåp ibland! ;-) Jag diskade och fixade matlådor för söndag-måndag oxå. (jobbet). Jag ska på en grej vid 11 i stan, men jag är inne redan om 3 minuter så jag tänkte fixa lite annat innan. Som ligger i närheten. 

Hörs sen! 

Psst. Jag vet att det är lite tidigt med mössa, men jag ser ut som ett troll i håret!

.

Inga kommentarer: