måndag 12 september 2011

Va e det frågan om?

Jag känner mej konstig i dag. Jag har vandrat på rosa moln några dagar nu. Men idag känns det som att jag vandrar i tjära. Skit segt! Känner mej inte alls på topp. En sån dag man vill krypa ner under täcket, och ligga där själv. Jag behöver vara själv. Missförstå mej inte. Jag älskar att hänga med honom. Killen. Han e underbar att ha i närheten. Men jag har knappt varit själv. Är jag inte med honom då är det för att jag jobbar. Jag behöver en dag hemma, själv. En egen kväll. Jag behöver vara med mina vänner, men jag hinner ju inte. Och de har blivit ganska upptagna av sej själva. Nästan så man tror att de tänker "men hon är ändå med Adde". Jag hoppas de inte utesluter mej bara för att jag skaffat mej en boyfriend. En boyfriend som jag vet att de gillar, nästan lika mycket som jag gillar honom. ;-) han värmer mitt hjärta. Kanske saknar honom? Redan van att ha honom runt mej? Det sägs att det kräver 21 dagar för att få saker till en vana. vi har hängt ihop i 1 1/2 månad typ. Så ja då har det väl blivit en vana. ;-)

Jag vill tillbaka till de fluffiga rosa molnen. Men idag har jag tusen tankar i huvudet. Det har spelats låtar på radion som väcker minnen. Minnen från denna sommar. Jag vill inte att denna tid ska ta slut Jag tror att jag sörjer att mitt singelliv e över? (det kanske inte just är singel livet jag sörjer utan tiden jag haft undertiden jag varit singel, jag har haft en sjukt skön sommar. En utav mina bästa somrar ever.) Och välkomnar lika mycket mitt nya liv med honom. 

 Jobbet är tråkigt i dag. Och jag fryser bara jag tittar ut. Det blåser som fan och jag undrar om jag kommer hem i kväll? 

.

Inga kommentarer: