tisdag 20 september 2011

Tisdag 20e September - 2011.

Hallå!

Jag e allt uppe och igång! Klev upp vid 8. Frukost, ut med hunden och sen till gymmet. Körde armar, bröst och lite rygg idag. Nu e jag hemma och vänder. Tog en dusch och nu ska jag snart dra till vasastan för att vaxa mej. Det e på tiden! Ska va kvar i stan efteråt, till banken och sen möta upp Adde för en grej. Vi ska passa på att luncha ihop oxå. När vi är klara i stan drar han till sitt gym, och jag ska faktiskt till backaplans sportlife. Måste göra om mitt kort. Jag betalar för att kunna träna på alla sportlife oxå solar jag gratis. Men jag tränar aldrig på andra gym än mitt här närmast där jag bor. Och solariumen är skitkassa ändå. Onödigt att betala för tjänster varje månad som inte används.

Nej nu ska jag dra till stan. För en timme smärta! :D

Hej så länge!


.

Inga kommentarer: