torsdag 22 september 2011

Nattugglan e tillbaka..

Visserligen är klockan inte ens midnatt. Men när vi la oss för en timma sen så kunde jag inte somna. Det kröp i hela kroppen på mej. Så jag gick upp igen och satte mej här vid datorn. Tänkte blogga ett inlägg. Och ta nån bild med webcam. Det började bra..

Utan retuschering! :D

Men sen spårade det..

haha söt! :D

Percy ringde och ville ha tillbaka sin haka!

Farligt stora bävertänder!

Världens minsta pussmun?

Flexibla ögonbryn!

Bara photo booth gör det värt pengarna att köpa en mac. =D Sitter här och skrattar för mej själv. Fast tyst så jag inte väcker sötnosen i min säng. Så slår det mej. Varför sitter jag här med min dator när sötaste ligger i min säng? Naken? Borde jag inte krypa ner?

Magen kurrar! Jag e sugen på ostbågar. Tur att jag inte har några hemma! Och att jag borstat mina tänder. Då kan jag inte äta nått!

Nej nu får jag försöka sova. I morgon är det Fredag och då ringer klockan 06.30. 07.45 är det dax för ett pass body pump igen. Och jag ska hinna äta frukost, gå ut med Texas och vara på gymmet lite innan för att värma upp mina stela muskler som skriker av träningsvärk!

Hörs i morgon! <3

.

Inga kommentarer: