torsdag 15 september 2011

Hemma!

Herregud va grejer jag fått gjorda idag!


  • Varit på vårdcentralen och satt igång "operation" handled.
  • Varit på mitt hemliga ställe.
  • Lämnat tillbaka väskan jag köpte på min födelsedag, fick pengarna tillbaka. 
  • Köpt 2 höger handskar då jag råkat köpa 2 vänsterhandskar. 
  • Varit inne på resebyrån och kollat om de e varmt i Spanien i november (!!) Blir nog en resa. =D
  • Solat påvägen hem. 
  • Handlat mat.
  • Ätit lunch! 


Vid 14 ska jag köra igång med tvätten. I eftermiddag kommer Freddan hit och fixar med mina lampor i klädkammaren.

Jag ska oxå träna, blir nog en springtur senare. Solen skiner ju. Så ska jag panta alla flaskor och burkar som jag samlat på mej. Puuh! Har jag nått att göra i morgon då? Ehh jo, i morgon börjar jag dagen med body pump och en sväng i bastun. :-)

.

Inga kommentarer: