lördag 5 juli 2014

Bus!


En promenad fick de bli i kväll när det va så varmt. Lowe sov igenom hela promenaden men vaknade när vi kom hem. Vi tog sen ett bad. Svalka ner oss lite! Efter det har vi bara gosat och tränat på att hålla leksaker. ❤️ 

Nu är jag helt slut! Lowe va så gnällig nu sista timman så jag gick och la mig med honom. Men amma sig till sömns dög inte. Han åt klart men somna gick inte. Så jag lyfte över honom till hans säng och vaggade honom till sömns. Nu sover han. Jag är hungrig, men vågar inte gå upp och slå i saker. Rädd för att väcka Lowe nu när han äntligen somnat. Jag har ställt i en golvfläkt i sovrummet nu så det är lite svalare. Vi får hoppas vi sover skönt i natt trots värmen. Just nu är jag lite sur på mig själv så tillåter Fredrik vara borta från morgon till natten. Jag behöver egentid så det skriker om det. Tänkte att ikväll kunde väl Lowe somna lite tidigare så jag får någon timme själv i soffan. Men icke. Kanske får skylla mig själv när vi höll honom uppe senare i Värmland. 

Nej nu ska jag sova. Natti. 

Inga kommentarer: