måndag 21 juli 2014

Fiskebäck och storhandling.

Go kväll! 

Här ligger man i sängen och tror att man ska svettas ihjäl. Smälter. Herregud va vart det är! 

Idag vaknade vi 9.30?! Blir senare och senare nu. Vi gjorde oss i ordning och drog till havet. Svärmor va där så vi åkte ner till henne. Lowe körde sova i vagnen i säkert 2 timmar idag också, så vi kunde sola och bada. Japp, vi badade! Årets första dopp för både mig och honom! :-) Fredriks 3 killkompisar kom ner en sväng och gjorde oss sällskap. 


De spanade in Lowe i vagnen. Han ville inte vara vaken alls när de va hos oss. ;-) vaknade precis när de gått. :-P 

Vi va kvar vid havet till 17, sen åkte vi hem. Käkade lite mat, duschade och sen drog vi iväg och storhandlade. Vi har grillat lite och ätit. Lowe fick testa potatis och broccolipure. Väldigt gott tyckte han!


Slappa killar efter maten! :-) 

Efter maten, lite mys och plock så myste vi ner oss i soffan och kollade på första avsnitten på en ny serie "under the dome". Lowe passade på att äta under tiden. Sen gjorde jag faktiskt som igår, jag gick in och la honom, gav han snuttefilten och tände sköldpaddslampan och gick ut. Han låg och "snackade" en stund. Sen somnade han. Åh! Vår lilla duktiga älskling! Så Fredrik och jag körde ett avsnitt av house. 

Nu ska jag försöka sova. I morgon drar vi på äventyr igen! Lite längre denna gången. Så kul att hitta på saker ihop som familj! I morgon blir det med både Lowes farmor och mormor! ❤️ 

Inga kommentarer: