söndag 6 juli 2014

I Ullared.

Hej! 

Ligger i sängen i en stugan Ullared. Mamma, styvfar, mina systrar, min systers man och barn kom och plockade upp mig och Lowe idag. Vi va framme vid Ullared vid 16. Gekås va öppet till 18, så jag hann och bränna 800 spänn! :-P Bara saker till Lowe. I morgon ska jag kolla på lite mer saker till Lowe, en gjutjärnsgryta att laga hans mat i. Sen såg jag att de hade mitt schampo! 39 kr istället för 119 kr som Åhléns tar för det! :-) Så det ska jag köpa på mig. 

Vad jag köpt kommer i ett inlägg för sig själv. 

I kväll har vi grillat och myst. I morgon åker min styvfar och svåger till Tyskland, och vi andra ska ju in en runda till. Fredrik är hemma då han inte tycker Ullared är speciellt kul. Han passar Texas och så ska vi ha en förhandsvisning på min lägenhet i morgon vid 14. Men sen kommer Fredrik hit och hämtat mig och Lowe. De andra stannar en natt till och myser. Vi måste tyvärr hem för vi har ju en bokad visning på min lägenhet på tisdag. 6 st är anmälda. Och 2 till är bokade på andra datum. Håller tummarna på att det bli en dyr affär de här! Dyr för den som köper den! :-P

Nej nu ska jag sova. Min lilla prins ligger här intill mig och sussar så gott. Mammas älskling. Som är så go! Så nöjd nästan hela tiden! Här går han från famn till famn. ❤️ 


Min minsta lillasyster Angelica, min systerdotter Julia och min prins Lowe.



Inga kommentarer: