söndag 13 juli 2014

God morgon i regnet.

Hej!

Sitter i soffan med min kopp kaffe. Lowe var börjat ligga på filt på golvet utan att protestera. Kanske för att han nu kan vända sig om. :-) just nu ligger han och håller om det som blivit hans snuttefilt. Han valde bort den vi köpt! :-P så nu får vi jaga en till likadan filt. Fredrik ligger och sover än. Han kom hem senare än mig igår.

Igår va vi hemma och tog det lugnt. Vi hade visning på lägenheten vid 10 så vi tog oss en långpromenad medans mäklaren visade upp den för en tjej. Som sen vart väldigt intresserad. Så nu är summan uppe i 725.000! Så nu är det 3 budgivare. Vi har öppen visning i morgon och på tisdag har vi en privat visning 8.15?! Haha! Då blir det att gå upp tidigt! Så budgivningen startar på tisdag igen. Vi håller tummarna! *jätte hårt! Får vi tillräckligt så blir det nog till och med ett radhus/mindre hus! :-D drömmen för mig som själv är uppväxt i hus! 

I går vid 16 drog vi iväg på kalas! En överraskningsfest för Mio som fyllde 30 år hade ordnats! Så vi satte upp en mindre fest i skogen med musik och mat! Så mysigt! Vi hade ju såklart glömt Lowes hörselskydd. Så jag och Lowe drog hem 21.30. Fredrik kom hem vid 01.30 i natt. 



Glad kille på kalas! 

Idag blir det lugna puckar. Nästan lite glad när jag tittade ut och såg att det regnade! Så gött! Svalade inne och så kan man bara vara. Vi ska nog passa på att städa inför visningen i morgon och se ett par house-avsnitt som vi börjat följa från början. 

Nu ska jag dricka mitt kaffe innan det blir för kallt.

Ha en mysig söndag! ❤️

Inga kommentarer: