lördag 5 juli 2014

Lördag.

Idag vaknade jag intill denna synen..


Lillen sov fortfarande och klockan visade 08.45. Så skönt! Vi smet upp och drack en kopp kaffe på balkongen. 


En halvtimma senare så vaknade lilla knodden! Så vi myste i soffan en stund. Och han fick lite käk. 

Fredrik fråga iväg till festen och ordnade lite innan den drog igång. Han ska spela i eftermiddag. 


Vi hoppade i selen och tog med Texas på en promenad. Sen plockade vi med oss filt och tält och gick ut och la oss på gräset. 


TältPremiär! Så mysigt! 



Bus, lek och träning i tältet! :-) Men sen tröttnade lilla plutten så jag gick och hämtade hans vagn och bäddade ner honom så han somnade där. Packade ihop och gick upp. Magen kurrade så jag lagade lite mat, medans Lowe fortsatte sitt somnade i babysittern. 

Nu har Fredrik varit hemma och ätit, vi har varit till affären och handlat lite mys för ikväll. Fredrik blir ju borta hela kvällen så då måste man ha lite jordgubbar att smaska på i kväll. ❤️ 



Märker att värmen tar hårt på lillen! Han ligger här intill mig i soffan nu och sover efter att han somnat i selen på mitt bröst. Som ni förstår så åker inte jag och Lowe ut till festen just för att det är så varmt. Vill inte låta Lowe ha trånga hörselskydd som han inte är van att ha i denna värmen. Solen skiner inte ens, utan det är mulet och äckligt varmt och kvaft bara. Då trivs vi bättre hemma. Hemma med Texas. 


Inga kommentarer: