onsdag 23 juli 2014

Tylösand över dagen.

Igår drog vi ner till tylösand över dagen. Svärmor hängde med. Min mamma, styvfar och minsta lillasyster är ute med husbilen i 2 veckor och va just nu i tylösand. Så vi klev upp tidigt och drog vid 9. 


Lowe sov hela vägen dit. ❤️

Vi mötte upp min familj och drog ut till stranden. Där hängde vi hela dagen! Från 11 till 17! Jag badade flera gånger. Det va ju så varmt i solen så man va ju tvungen! Fick doppa Lowe med, som han inte uppskattade. 


Han gillade mest att ligga i sitt uvtält och sprattla! Älskade uvtält! Va gjorde man innan de kom? Låg i skuggan såklart, men här fanns ingen skugga. Så vi satte upp tältet och ställde barnvagnen så den skuggade tältet precis där Lowe låg. 


Min lillasyster satt med Lowe nästan hela tiden. Hon är så duktig med honom. ❤️ 


På eftermiddagen kom lite moln. Då fick Lowe ligga ute på vår filt med pappa en liten stund. :-) 

Vi hade en servering precis intill oss. Där fanns mat, dryck och glass så vi behövde inte gå särskilt långt. 


Inte direkt packat med folk heller, kanske berodde på att vi låg lite högre upp. 

Vid 17 började vi packa ihop och drog hemåt. 6 timmar i solen blir man ganska trött av. Jag somnade en liten stund påvägen hem. 


Lowe sov hela vägen hem. Hålla i mammas hand är viktigt när man ska somna i bilen. ❤️

Väldigt mysig utflykt! Mer sånt. 

Inga kommentarer: