torsdag 11 december 2008

börjar närma mej 300:de inlägget nu.

Tjo!

Sitter på mitt älskade jobb.. :S Sista natten innan ledig helg. Ska bli skönt med lite ledigt. fredag lördag och söndag. Sen en natt på Måndag. Sen drar jag på tisdagsmorgon!! Wiii! Ska bli så gött att komma hem! Krama mamma, Fia och Icka! Massa mysiga kvällar med glögg. Saknar dom som fan nu! Behöver verkligen komma hem. Kommer vi som en hälsoresa. Tömma mej på tankar och få nya idéer och nya tänkesätt. Lite vägledning skulle ju inte skada. Men sen e det ju upp till mej vad jag gör med det oxå.

Ska väl hälsa på lite vänner oxå. Som jag hängde med mycke i somras. Har inte varit hos dem på 2-3 månader nu. Fan de va så länge sen jag va i Sunne. Va där när jag fick veta att jag va gravid. Och de va den 11 september. Vilket datum oxå! Haha.. Ja då e det 3 månader sen ja. Stackars mami! Hon måste sakna mej. hehe..

Idag har jag inte gjort så mycke, eller jo, jag har tvättat, fått höra en underbar röst i telefon :) och packat ner lite saker i resväskan som ska med till sunne. Kläder som jag tröttnat på som min syster ska få. Jag har även käkat både frukost, lunch och middag :) Kanske inte de största måltiderna. Men nu är jag iaf på rätt väg. Vet inte varför men jag äter alltid bäst när jag jobbar. Då blir det rutinmässigt. Vägde mej i morse oxå, för att ha koll på att jag inte går ner för mycke. Hade gått upp ett gram, så de e bra. Att de inte går neråt alltså.

Nu ska jag kolla runt på lite julklappar till mina familj. Tänkte mej ut i morgon på stan. Hem och hämta mina svarta stövlar först bara. Ska till skomakaren och klacka om dem. Sen ska jag lämna in min vinterjacka, för 2 tryckknappar har gått sönder.. (dåligt med tanke på att jackan kostade 3000 kr.. ) Men men.. Kan väl inte kosta så mycke att fixa 2 knappar. Sen ska jag köpa svart färg. Ska färga om ett par jeans som blivit gråa. Så de blir svarta igen. Mycke pysslande nu för mej. Men de e så kul och skönt att få saker gjorda. Än att man låter saker ligga och att man tänker att de måste bli gjort. Ska köpa raggsockor oxå :D Kallt i sunne kanske! Allt för att få shoppa lite :D Tur att man fick en fet lön sist, annars hade pengarna varit slut för länge sen. Fick min lönerapport för lönen i december. Den va oxå bra, inte fullt så lika bra som i november. Men bra. Så jag får nog en del shoppat i december/januari oxå! :P Om de nu inte blir åre då. För där går det nog en del pengar. Men nu sa jag bara OM.

Julkappar va de ja!

Goo natt!

Inga kommentarer: